Etsy-s boltom MEGNYITVA!:)

    Már rég nézegetem, tanulmányozom pontosan, h. is lehet megnyitni egy ilyen Etsy-s boltot. De ma vettem a bátorságot és belevágtam! Még ha nem is tiszta 100%-ig minden egyes része a dolognak, különösen a szállítással és a fizetéssel kapcsolatos dolgokat szeretném minél előbb letisztázni.
  Addig is fölraktam egy olyan termeket ami nekem nagyon tetszik de másnak eddig nem igazan jött be?! Remélem most így a nagy világ hálón többen látják majd munkáimat és "vetemülnek" vásárlásra!:)
  Minden Etsy-s gyöngyös eladónak és vásárlónak jó böngészést kívánok: Rekacska's Boutique.

1 megjegyzés:

estibogar said...

Hello...Tök jò, de lenne ezzel kapcsolatban egy kérésem...Nem irod le nekem mail-en a részleteket, hogy hogy iratkoztál fel és hogy mennyi be kerül ez a játék...???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...