Újbol szolgálatban! - Fresh: Come Back!

  Pár hónapja nem írtam új bejegyzés...szinte már el is felejtettem hogyan kell:) Nem szoktam túlzottam személyes dolgokról beszámolni, de most úgy gondolom ezzel megmagyarázhatom a kimaradásom. Szóval, az a nagy változást történt velem, h. elköltöztem. Saját otthonom lett, ezt az álmot évek óta dédelgettem és csak most sikerült megvalósítani. Az új lakásomban új gyöngyfűző "sarkot"(ahogy én hívom) rendeztem be magamnak és ezt szeretném most megmutatni nektek:) Remélem sok alkotó és ihlettel teli pillanatot töltök majd itt el. Sokat nem fűzögettem az elmúlt két hónapban, az alkotói keszségemet inkább a lakás dekorálásban/ berendezésében éltem ki, de most már minden a helyére került és tudok majd koncentrálni a fúzögetésre, így szorosan kövesétek majd a friss bejegyzéseket!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 I haven't posted anything new these last few months...I almost forgot how to blog!:) The reason of my absence was that I was moving and had no time to create new jewelry or to post about anything. Now, finally that I'm settled into my great little apartment, I wanted to show you my new beading "corner" (as I call it). Hope I'll have lots of creative moments here, and will result in beautiful and unique jewelry which I can show you later on. So keep close and hope you come back to read every new post.

6 megjegyzés:

Riella said...

Kedves Réka!
Őszinte szívből gratulálok Neked az örömteli eseményhez.Kívánok az új lakásodhoz sok örömet,egészséget és sikeres életet.No meg sok boldog gyöngyös percet.

Unknown said...

Nagyon az új kis gyöngyfűzősarkod a ház is biztosan legalább ilyen szép lehet! Gratulálok és kívánok minden jót és szépet neked az új otthonodban!

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! said...

Gratulálok a saját otthonodhoz és természetesen a gyöngyös birodalmadhoz,kívánom sok szép munka kerüljön ki a kezed alól megint!!

Gabessz said...

Nagyszerű amikor az ember lánya az önállo otthonát megvalosulni látja. Legyen benne sok örömed és természetesen alkoss sok szépséget továbbra is!!!

Gabessz said...

Nagyszerű amikor az ember lánya az önállo otthonát megvalosulni látja. Legyen benne sok örömed és természetesen alkoss sok szépséget továbbra is!!!

norono said...

De hangulatos fűzősarkot csináltál! Nagyon klassz érzés az első igazi saját otthon! Teljék benne rengeteg örömöd!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...