Kockás herring

    Ez a történet úgy kezdődött, mint sok más, hogy előbb a gyöngy és a kapocs tetszettek meg, és utána párosítottam őket össze. A meleg színek híve vagyok, ezért nagyon sok bronzos-barnás ékszert készítek, és ez is egy ebből a kategóriából.
   A kékes disz kövek szerintem nagyon nagy ritkaságnak számítanak, mert utólag visszamentem, hogy még vegyek, de már nem volt. Ezért nagy tisztelettel és különös bánásmódban részesítettem őket, így elnyerték méltó helyüket;)
   Már nagyon várom a megfelelő alkalmat, hogy felvehessem:)

4 megjegyzés:

Edit said...

Ez ismét szuper jól néz ki!

Lakota mágia said...

Nagyon jól néz ki, a színei pedig fantasztikusan szépek!!!

Csíki mama said...

Ügyes munka, gratulálok :))

Hobbi-Tünde said...

Nagyon szép szettet készítettél!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...